Konu içeriği : Prostata hangi gıda meydan okuyor? US News and World Report dergisinin haberine göre, San Francisco'daki California Üniversitesi bilim adamları, yüksek miktarda omega-3 asiti alan kişilerde prostat kanseri riskinin yüzde 60'a
| | #1 |
| | US News and World Report dergisinin haberine göre, San Francisco'daki California Üniversitesi bilim adamları, yüksek miktarda omega-3 asiti alan kişilerde prostat kanseri riskinin yüzde 60'a yakın azaldığını tespit etti. Omega-3 asidi somon, ringa ve orkinos gibi balıklarda yüksek miktarda bulunuyor. Araştırma aynı zamanda, omega-3 yağ asidinin, prostat kanseri geninin etkisini de tersine çevirdiğini ortaya koydu. Araştırmada prostat kanserine rastlanan 466 erkek hasta ile 478 sağlıklı erkeğin yemek alışkanlıkları incelendi. Ayda ortalama iki-üç kez omega-3 açısından zengin balık yiyenlerin prostat kanserine yakalanma riskinin yüzde 36 azaldığı saptandı. Haftada bir kereden fazla balık yiyenlerde ise prostat kanserine yakalanma riskinin yüzde 57 düştüğü anlaşıldı. <div> ______________________________ ___ İncitanem[/b] [/b] ..ve hayat ne getirirse getirsin artık ellerinde, hazırım, razıyım, başım üstüne ! bana seni hediye eden bir kader, bela okumaz artık yüzüme.. .. -. -.-. .. .-.. .- -.-- ..- ... ..- ..-. 34 |
| Seçenekler | |
| ||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Hangi gıda maddeleri vitamin bakımından fazlasıyla zengindir? | mustilife | Sağlık-Genel | 0 | 27-08-09 06:05 06:05 |
| Prostata Karşı Domates ! | mustilife | Sağlık-Genel | 0 | 27-08-09 05:13 05:13 |
| Hangi ülkeye hangi mevsimde gidilir, hangi ayda hangi ülke daha hoştur? | mustilife | Gezelim Görelim | 0 | 27-08-09 04:24 04:24 |
| Hangi renk gıda neye iyi geliyor? | mustilife | Bunları Biliyormuydun | 0 | 18-02-09 02:57 02:57 |
| Televizyon ve internete bağımlılık spordan alıkoyuyor. Hangi yaş çocuk hangi sporu ya | KeyifHaber | Haber Keyif | 0 | 24-10-08 08:40 08:40 |